5 czerwca 2024

Wycieczka szkolna Chorwacja – Słowenia

1. DZIEŃ WYCIECZKI
W nocy z 25-26.05.2024r. wyruszyliśmy autokarem do przepięknej Chorwacji. Na samym początku zwiedziliśmy słoneczne miasto RIJEKA, po którym oprowadziła nas Pani Przewodnik. ☀️ Następnie udaliśmy się do kolejnego miasta, jakim była OPATIJA. Dzień zakończyliśmy przyjazdem do Resortu, w którym mieszkamy, umiejscowionym w miejscowości ROVINJ. ️
PS. Kolacja była pysznaaaa!
Miniatura zdjęć

2. DZIEŃ WYCIECZKI
Po pysznym śniadaniu wyruszyliśmy autokarem z naszego resortu na podróż statkiem. ⚓ Spędziliśmy tam praktycznie cały dzień zwiedzając kolejno miasta: POREČ, VRSAR oraz ROVINJ, w którym mieszkamy. ️ Podczas postojów statku, zjedliśmy pyszny obiad, a chętni mogli skorzystać z chorwackiego morza. ️ Po powrocie do resortu zjedliśmy standardowo przeeepyszną kolację!
Miniatura galerii

3. DZIEŃ WYCIECZKI
We wtorek (28.05.2024) mieliśmy tzw. CHILL DAY. ☀️ Pomimo, że wszystkie prognozy pogody pokazywały deszcz, przez cały dzień nie spadła ani kropelka! ⛱️ Zjedliśmy śniadanie i odpoczywaliśmy przez cały dzień. Wraz z opiekunami poszliśmy na basen, na plażę i inne atrakcje dostępne na terenie Resortu. Wieczorem, po pysznej kolacji, odbył się mecz w siatkówkę. ALEŻ TO BYŁY EMOOCJE!!! ⚾
Zapraszamy do oglądnięcia paru fotek z drona z terenu Resortu, w którym mieszkaliśmy. ⛵
Miniatura zdjęć

4. DZIEŃ WYCIECZKI
29.05.2024, w środę, wyruszyliśmy w drogę powrotną do Polski. To nie był jednak koniec atrakcji i zwiedzania. Po drodzę odwiedziliśmy piękną SŁOWENIĘ! Na samym początku wraz z Panią przewodnik zwiedziliśmy stolicę- LUBLANĘ. ️ Następnym punktem wycieczki była tzw. “Olbrzymka”, czyli skocznia narciarska LETALNICA, która znajduje się w słoweńskiej miejscowości Planica. ⛷️ Wiele osób postanowiło udać się na sam szczyt skoczni. ŁATWO NIE BYŁO…
Ostatnim punktem wycieczki było prześliczne i urokliwe jezioro BLED. ‍♂ W czwartek rano powróciliśmy bezpiecznie do Kraju.