Projekt JA i AI
Lata pracy:
Płeć:
Uczone przedmioty:
1. Czy interesujesz się tematem sztucznej inteligencji?
2. Czy choć raz korzystałeś z programów opartych o sztuczną inteligencję np. chatGPT, programy do generowania grafiki, programy do generowania wideo?
3. Czy podejrzewasz, że uczniowie wykorzystują sztuczną inteligencję np. chatGPT do odrabiania zadań domowych?
4. Czy boisz się, że nie będzie dla ciebie pracy w wyniku działania programów opartych o działanie sztucznej inteligencji?
5. Jak rozumiesz pojęcie sztuczna inteligencja?
6. Czy widzisz szansę dla ludzkości w rozwoju sztucznej inteligencji?
7. Czy boisz się że sztuczna inteligencja opanuje świat i „wyprze” człowieka?
8. Rozmawiasz z konsultantem przez telefon, czy ma dla Ciebie znaczenie, że rozmawiasz z człowiekiem czy z robotem (AI)?
9. Podoba ci się obraz, chcesz go kupić, czy kupisz go jeśli dowiesz się, że namalowany jest przez sztuczną inteligencję?
10. Masz do wyboru dwa produkty tej samej jakości, tańszy - efekt działania sztucznej inteligencji i droższy - wykonany przez człowieka, co wybierzesz?
11. Dostajesz wynik badania rezonansu mózgu podpisany tylko i wyłącznie, algorytmem sztucznej inteligencji, co robisz?
12. Czy poddałbyś się psychoterapii prowadzonej przez algorytm sztucznej inteligencji?
13. Jak dużo codziennie korzystasz z mediów społecznościowych?
14. Czy sztuczna inteligencja może poprawić:
15. Wybierz dwa przedmioty (grupę przedmiotów), w których wykorzystanie sztucznej inteligencji może być najbardziej pomocne do nauki z punktu widzenia ucznia?
16. Czy sztuczna inteligencja ma szansę szybkiego rozwoju w edukacji szkolnej?